Home > Szkolenia > Tworzenie stron internetowych > Szkolenie HTML5 od podstaw

Szkolenie HTML5 od podstaw - 28 godzin

szkolenie HTML
Szkolenie HTML5 od podstaw
1500

Na Szkolenie HTML 5 od podstaw zapraszamy osoby, które chcą poznać ten hipertekstowy język, służący do programowania stron internetowych.  HTML5 jest najnowszą zatwierdzoną specyfikacją języka HTML .

Język HTML przeszedł solidną ewolucję odkąd ledwo radził sobie z prostym układem strony. HTML5 może być używany do pisania aplikacji internetowych, które nadal działają, gdy nie masz połączenia z siecią, informować strony internetowe, gdzie fizycznie się znajdujesz,  aż po obsługę wideo w wysokiej rozdzielczości i dostarczać skomplikowaną grafikę.

HTML5 został zaprojektowany tak, aby dostarczać prawie wszystko, co chcesz robić online, bez konieczności używania dodatkowego oprogramowania, takiego jak wtyczki do przeglądarek. Robi wszystko, od animacji po aplikacje, muzykę i filmy, a także może być używany do tworzenia niezwykle skomplikowanych aplikacji uruchamianych w przeglądarce. Jest również wieloplatformowy, co oznacza, że ​​nie ma znaczenia, czy używasz tabletu, smartfona, netbooka, notebooka, ultrabooka czy innego urządznia to jeśli Twoja przeglądarka obsługuje HTML5, powinna działać bezbłędnie. Co za tym idzie jest to trochę bardziej skomplikowane.  Co ważne, funkcje HTML – takie jak geolokalizacja, aplikacje internetowe, wideo i grafika mogą być teraz używane, pod warunkiem, że obsługuje je przeglądarka.

Szkolenie HTML5 przygotuje Cię do pracy z tym językiem.

Szkolenie HTML5 od podstaw jest zbalansowane i obejmuje wykłady prowadzone przez doświadczonych trenerów oprogramowania z wieloletnią praktyką w branży, oraz ćwiczenia na których uczestnicy będą mieli okazję w sposób praktyczny wykorzystać uzyskaną wiedzę. Trener jest w stałym kontakcie z Uczestnikiem aby wspierać go w przypadku problemów w wykonywaniu zadania.

Przydatne informacje związane z platforma e-learningową znajdziesz <a href=”https://szkolenia.windroos.pl/index.php/platforma-e-learningowa/”>tutaj</a>.

Jeżeli interesuje Cię kurs front-endu zapraszamy na „Front -end developer – kurs zbalansowany”

godzin 1
Wprowadzenie / Publikacja strony, posty, obrazy i pliki video

Wprowadzenie:

- Tworzenie strony w HTML5

- Struktura strony

- Nowe znaczniki strukturalne HTML5

- Uproszczenie strony

-

Jak publikować strony, posty, obrazy i pliki video?

- Tworzenie i formatowanie postów i stron

- Dodawanie linków

- Wstawianie i osadzanie mediów – obrazów, wideo, audio

- Tworzenie i struktura menu

- Zapoznanie się z pulpitem nawigacyjnym

- Posty, strony, tagi, multimedia i więcej: administracja treścią

- Podstawowa konfiguracja

- Inne ustawienia

godzin 2
Zalety HTML5 / HTML5 AUDIO i VIDEO

Dlaczego HTML5?

- Problemy z adresami HTML4

- Problemy z adresami XHTML

- Nowe, bardziej elastyczne podejście do HTML5

- Nowe funkcje HTML5

- Specyfikacje HTML5

- Aktualny stan wsparcia przez przeglądarki

- Sekcje i artykuły

- Sekcja Tag

- Artykuł Tag

- Outlining

- Dostępność

HTML5 AUDIO i VIDEO

- Obsługiwane typy plików medialnych

- Element Audio

- Formaty Audio

- Multiple Sources

- Atrybuty znaczników Audio

- Pobieranie i tworzenie plików Audio

- Element Wideo

- Atrybuty tagu Wideo

- Tworzenie i konwertowanie plików wideo

- Dostępność

- Elementy Multimedialne

- Radzenie sobie z przeglądarkami nieobsługującymi HTML5

godzin 3
Formularze HTML5 / Nowe atrybuty formularza i pól /

Formularze HTML5:

- Biblioteka Modernizr

- Nowe Input Types

- search

- tel

- url i email

- date/time input types

- number

- range

- atrybuty min, max, step

- color

-

Nowe atrybuty formularza HTML5:

- autocomplete

- novalidate

-

Nowe atrybuty pola formularza HTML5:

- required

- placeholder

- autofocus

- autocomplete

- form

- pattern

-

Nowe elementy formularza:

- Datalist

- progress and meter

godzin 4
HTML5 Web Storage / HTML5 Canvas

HTML5 Web Storage:

- Wprowadzenie HTML5 Web Storage

- Web Storage

- Obsługa przeglądarki

- Local Storage

- Session Storage

- Prefixing your Keys

- Other Storage Methods

- Web Database Storage

- Indexed Database API

HTML5 Canvas:

- Rozpoczęcie pracy z Canvas

- Rysowanie linii

- Multiple Sub-Paths

- Proces rysowania ścieżki

- Metoda fill()

- Kolor i przezroczystość

- Prostokąty

- Koła i łuki

- Krzywe kwadratowe i Beziera

- Obrazy

- drawImage() – Basic

- drawImage() – Sprites

- Tekst

- Zintegrowane API

- Interfejs API aplikacji offline

- Plik manifestu pamięci podręcznej

- Plik HTML

- Pamięć podręczna aplikacji z zarządzaniem JavaScript

- Przykładowa aplikacja

- API przeciągnij i upuść

Cena od PLN1,500/osobę
1,500
Koszt 1,500 PLN

Informacje

  • 10